Uputstvo za kupca

Početna / Uputstvo za kupca

Aplikacija Drijen.me

Uputstva pri trgovini za kupca

Da li je potrebno da se registrujem da bih naručio/la proizvod?

Da, potrebno je registrovati se. Registracija je brza i laka. Možete se registrovati preko Fejsbuka, na taj način Drijen.me će preuzeti neophodne informacije: Ime , prezime , opštinu i Vašu mail adresu. Takođe, možete se lako registrovati tako što ćete unijeti Vaš mail i lozinku .Pri registraciji, dobićete mail verifikacije na vašu email adresu, čijim klikom potvrđujete verodostojnost mail-a. Da bi kompletirali profil potrebno je ubaciti još Vaše ime i prezime, sliku i Opštinu i spremni ste za trgovinu..

Odradio/la sam registraciju, međutim e- mail potvrde nije stigao na moju adresu.

Ukoliko ste se registrovali korišćenjem e-mail adrese, biće vam poslata poruka potvrde na vašu e-mail adresu.Uđite i kliknite na link kako bi potvrdili mail. Ukoliko mail nije stigao u prijemno sanduče, pokušajte da pregledate ostalu poštu. Ukoliko ni tu ne nađete mail potvrde, pokušajte da se registrujete ponovo ili nas kontaktirajte: Kontakt.

Zašto se registrovati?

Registracija vam pruža mogucnost da napravite listu omiljenih proizvođača i da pratite sve vaše narudžbe. Takođe, registracijom osiguravamo da proizvođačima stižu zahtjevi samo od strane provjerenih profila kupaca..

Da li treba da pamtim Lozinku nakon registracije?

Jednom kada se registrujete, dobijate lozinku pomoću koje ćete moći da pristupite vašem profilu. Vrlo je bitno da zapamtite Vašu Lozinku . Ona vam omogućava da Pristupite profilu, na kom će biti sačuvane sve vaše narudžbine.

Šta da radim ukoliko sam zaboravio/la Lozinku?

U slučaju da ste zaboravili lozinku, ulaskom na registaciju kliknite na polje ispod “Zaboravljena Lozinka”. Upišite vašu e-mail adresu koju ste koristili tokom registracije I zatražite obnovu loznike. Ona ce vam biti poslata na e-mail, gdje ćete moći unijeti i novu lozinku.

Da li su moji Podaci vidljivi ostalim korisnicima?

Vaši privatni podaci, osim korisničkog imena i profilne fotografije nisu vidljivi ostalim korisnicima. Podaci neophodni za narudžbinu kao što su adresa stanovanja i broj telefona biće vidljivi samo prodavcu u trenutku kada naručujete proizvode.

Da li su moji podaci zasticeni?

Vasi lični podaci su zaštićeni, pod uslovima navedenim u Pravilniku Drijen-a.

Kako naručiti proizvod?

Na glavnoj oglasnoj stranici moći ćete da vidite sve vrste proizvoda ,kao i da ih izlistate po kategorijama koje vas interesuju. Klikom na korpu, dodajete proizvod u svoju digitalnu korpu. Kada ste završili sa trgovinom, pritiskom na dugme “Naruči” Vaša narudžbina biva poslata prodavcu. Čim prodavac odobri narudzbinu dobicete e- mail na vasu adresu i sms sa potvrđenom narudžbinom. Plaćanje se vrši po dostavi. Prije svake narudžbe molimo vas da provjerite da li kupac dostavlja u vašoj opstini i da ga pozovete na broj telefona ukoliko niste sigurni.

Da li u jednoj korpi mogu da naručim proizvode od različitih gazdinstava?

Da, možete da naručite proizvode od više gazdinstava. Ne postoji limit broja proizvoda koji staje u korpu. Pri narudžbi/kupovini proizvoda, vodite računa o MINIMALNOJ količini dostave koju traži svaki prodavac kako bi se osigurali da narudžba bude potvrđena.

Da li mogu da poništim narudžbu?

Narudžba jednom poslata ne može da se poništi. Kako bi zaštitili naše prodavce, i osigurali da im stižu samo stvarne narudžbe staramo se da svaka narudžba bude kao “kupljen proizvod”. Prije narudžbe provjerite da li ste u korpu ubacili sve željene proizvode i da li kupci dostavljaju proizvode u vasoj Opštini..

Da li prodavac može da poništi narudžbu?

Kada je narudžba poslata, prodavac treba da istu odobri. Ukoliko prodavac ima poteškoća pri dostavljanju proizvoda i nepredviđenih okolnosti, dobićete mail izvinjenja i mogući alternativan datum dostave proizvoda. Trudimo se da svaka narudžba bude potvrđena , te da je i narudžba jednaka kupljenom proizvodu. Prije svake narudžbe molimo vas da provjerite da li kupac dostavlja u vašoj opstini i da ga pozovete na broj telefona ukoliko niste sigurni.

Šta ukoliko prodavac nije dostavio potvrđenu narudžbu?

Ukoliko prodavac ne dostavi narudžbu koja je potvrđena , molimo vas da ga kontaktirate na broj koji će biti prikazan na njegovom profilu. Ukoliko nakon toga i dalje imate problema molimo vas da nam se obratite putem telefona ili mail-a info@drijen.me i da prijavite nepravilnost. Kroz redovan kontakt s gazdinstvima, trudimo se da svaka narudžba bude potvrđena..

Kako da ostavim komentar i ocjenu proizvoda?

Nakon potvrđene narudžbe, stići ce vam e-mail potvrde na adresu kao i sms na broj telefona. Nakon konzumacije proizvoda, možete ući na proizvod ili na profil gazdinstva i ostaviti komentar ili ocjenu kvaliteta proizvoda koji će biti vidljiv gazdinstvu i ostalim kupcima. Svakim pozitivnim komentarom ili sugestijom doprinosite vidljivosti gazdinstva ostalim kupcima. Vaše iskustvo je jedan od glavnih pokretača Drijen-a , i pomaže nam da poboljšamo usluge.

Šta ako nisam zadovoljan/a kvalitetom proizvoda?

Ukoliko proizvod koji ste primili ne odgovara opisu, ili nije zadovoljio vaša ocekivanja, možete ocijeniti proizvod i navesti vaš komentar klikom na naručeni proizvod ili gazdinstvo. Takođe, u slučaju nepravilnosti možete nam opisati Vaše iskustvo klikom na Kontakt. Sa naše strane potrudićemo se, da uz vašu pomoć održavamo visokim kvalitet i vjerodostojnost proizvoda koji se nalaze na platformi.

Back to Top
Korpa
Zatvori

Nema proizvoda u korpi

Kolačići Ovaj sajt koristi kolačiće da bismo poboljšali Vaše iskustvo. Pregledanjem ove veb stranice prihvatate upotrebu kolačića.